Rabu, 17 Jun 2009

Cuti yang paling ....

Cuti ni byk perkara yg berlaku pada diri ku.. ada baik.. ada tidak.. dan ada jg yg sedih.. dan ada juga yg gembira..

em.. mungkin ku boleh katakan cuti kali ni.. adalah cuti yg paling istimewa untuk diri ku..

Cuti ni aku rasa sedih sebb tok wan(datuk) aku jatuh sakit mungkin disbbkan serangan angin ahmar.. tok wan aku ni memmg seorng yg baik hati.. dgn keluarga.. dgn cucunya.. dgn masyrakat kmpg.. mungkin disebbkan datuk aku ni seorng yg berpengaruh di kampung... tringat aku semasa datuk aku sihat.. memang seorng yg ceria..

kadang2 aku jdkan nya sebagai pembakar semangat.. tok wan maafkan cucumu.. terlihatnya terbaring di atas katil menyebabkan airmata ku menitis.. apa yg boleh akau buat..??? aku pun insan yg lemah..
aku pernah tinggal bersamanya semasa kecil selama setahun.. (..................)


Maaf kawan-kawan aku.. KLKMUSM.. mungkin aku tidak layak menjadi pemimpin.. maaf.. aku hnya insan biasa yg lemah lg hina.. mungkin apa yg aku lakukan ni bukan yg terbaik.. maaf..

1 ulasan:

  1. Assalamualaikum.ait..cam kenai.slmt berkarya na..teruskan usaha menulis ye.

    BalasPadam