Khamis, 6 Mei 2010

Sekitar perjalanan di sekolah intership ku...


Tembok sekolah...


Dewan vok...



Papan petunjuk jalan.. supaya x tersesat..

Pada cuti sidang ni aku diwajibkan untuk menjalani Intership.. pada 10.5 ni akan bermula lah tugas ku sehingga 4.6.. 4 minggu juga... terima kasih banyak2 kepada guru besar Sekolah Kebangsaan Pendidikan Khas Persekutuan Tanjung Bungah, Penang.

pagi tadi aku telah berjumpa guru besar di sekolah yg akan aku berintership.. untuk bagi laporan yg aku akan masuk sekolah tersebut 10.5 ni supaya kedatangan ku ke sekolah tidak mengejutkan guru besar.. nnti ingat pendatang plak hihi..
di sini aku sertakan gambar2 sepanjang perjalanan ku di sekolah tersebut..
Padang sekolah..



Pejabat skoll..


Pelan skoll..









Di luar bilik guru 1..Di luar bilik guru 2




Doakan supaya sy dan kwn2 dapat menjalankan tanggungjawab yg telah diamanahkan kepada kami dan menjadi pendidik yg membawa manfaat dunia dan akhirat.. InsyaAllah..

Wallahualam..

2 ulasan:

  1. Salam.

    Boleh tahan juga skil fotografi anta. Apa2pun, semoga anta berjaya di dunia dan akhirat. Amiin.

    Wassalam.

    BalasPadam
  2. wasalam...
    hi.. ye ke boleh tahan.. ok2 terima kasih huhu..

    amin..

    BalasPadam